Pek çok işletmenin çalışmalarında yer verdiği çağrı merkezi sistemi, ses yalıtımına en çok ihtiyaç duyulan mekanlardan birisidir. Yapılan ses yalıtımı sayesinde çalışanlar rahat bir ortamda dış seslerden uzak olarak işini yapabilirken, firmanın da müşterileriyle iletişimi güçlü olacak, birbirini anlama kolaylaşacaktır.
Çağrı merkezi ses yalıtımı yapılırken tercih edilecek malzeme masa seperatörü, akustik panel veya akustik süngerler olabilir. Hatta ayak seslerinden rahatsızlık duyuluyorda zemine kauçuk tabanlı akustik halı döşenebilir. Müşteri odaklı çalışma yapan çağrı merkezlerinde yapılan ses yalıtımın kaliteli olması hem çalışanı hem de telefonda görüşme yapan müşteriyi oldukça rahatlatacaktır. Aksi durumlar göz önüne alındığında çağrı merkezi binasının içerisinde bulunan kişilerin sesleri birbirine karışarak işlerinde aksaklık olmasına neden olacaktır.
Ses yalıtımı sesin tamamen yok edilmesini sağlamaz. Sesi minimum seviyeye indirebilmek için çağrı merkezlerinde masa arası seperatörler, kumaş paneller, tavan baffle paneller ve süngerler tercih edilmektedir. Çağrı merkezi ses yalıtımı uygulamasının yapılmadığı varsayıldığında ses yankılanarak gürültü kirliliğine neden olacaktır. Akustik ses yalıtımı malzemeleri de kullanılarak yapılan çağrı merkezi ses yalıtımı uğultunun önlenmesini sağlayacaktır.Gerekli olan ses yalıtım sağlanarak iletişimsizlik gibi sorunlarla karşılaşılmama sağlanabilir.